9 lipiec * 2 URODZINY BLOGA !

Tak tak..... aż sama nie mogę uwierzyć ,że to już dwa lata jestem z Wami!
Kiedy sklejałam pierwszą notkę tzw zapoznawczą tutaj na blogspocie na prawdę nie wiele było blogów urodowych / kosmetycznych ( nie wiem jak z modowymi)
Ta chęć znalezienia własnego miejsca w sieci bo tak można to nazwać narodziła się dzięki dziewczynom z YT ,które zainspirowały mnie swoimi filmikami/recenzjami do właśnie takiej formy dzielenia się nowinkami kosmetycznymi i nie tylko ;)

Wiem,że wiele osób udzielało się na wizażu jednak dla mnie ten portal był i jest nie do ogarnięcia - strasznie ciężko mi się było tam połapać ,dlatego powstał hikatrin.blogspot.com !:)

Powiem Wam że nie wyobrażam sobie teraz po tych 2 latach funkcjonowania bez bloga ,bez Was! Dajecie tak niesamowitego kopa energii , motywacje do dalszego działania :)

Mimo że rzadko pisałam notki ( tylko 39 na dwa lata ) to i tak zagościła u mnie spora liczba osóbek z czego jestem niesamowicie dumna!:) (normalnie łażę jak paw ;p)

JESTEŚCIE WSPANIALI WSPANIALI I JESZCZE RAZ WSPANIALI ! Bo to dzięki Wam chce nadal pisać ! 

Oby do następnego 9 lipca !:)

A i jeszcze jedno teraz strasznie ciężko mi aktualizować posty a blogger mobile nie ma wszystkich dostępnych możliwości przy tworzeniu notek dlatego zapraszam Was na FB (wystarczy kliknąć w banner Facebook po prawej ) bo to tam teraz zapuściłam korzenie Oraz jeżeli chcecie trochę prywaty to wpadajcie na Instagram : hikatrinone


Komentarze

  1. jak na 39 postów, to obserwatorów masz na prawdę dużo...;p
    powodzenia w pisaniu kolejnych notek przez kolejne lata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no ale muszę jakoś wygospodarować czas na częstsze notki ! koniecznie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tobie też życzę doczekania Marca to będą 1 urodzinki:)

      Usuń
  3. gratki! mi lada dzień stuknie roczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę toż to rocznica !!!!!!!! Gratulacje

      Usuń
  4. gratuluję i życzę kolejnych udanych lat z blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki i kolejnych owocnych lat blogowania:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuje dziękuje wytrwałość na pewno się przyda :)

      Usuń
  7. Gratulacje i życzę dużo weny na przyszłość :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i bloga w dniu jego urodzin! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulejszyns ! Oby tak dalej xD

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje :)) i dalej dalej samych sukcesow:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę jeszcze wielu rocznic:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę kolejnych dwóch lat i więcej !
    Obserwuję oczywiście oraz zapraszam na mojego fanpage'a :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojjj zazdroszcze ;)))
    niby dopiero 2 lata a juz tyle osob Cie tu sledzi, naprawde gratulacje ;*
    i oby tak dalej!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem czemu tak się zrobiło :( może za szybko wyłączyłam, albo blogspot nawalił :( ale już folluję :) !!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/ nowy post zapraszam :)
    X

    OdpowiedzUsuń
  15. wiesz co, szczerze ci powiem, że doskonale wiem co robię. mam naprawdę mało czasu na odwiedzanie blogów, a chciałabym zobaczyć ich jak najwięcej. zawsze piewrszy komentarz piszę "regułkę", ponieważ nigdy nie miałam bloga i nie wiem jak to się robi. pewnie zdarzy ci się zauważyć, że potem, zawsze dorzucam coś od siebie :). doskonale zdaje sobie sprawę, że większość blogerek (zwłaszcza polskich) jest dość chamska i czepia się wszystkiego co się da, dlategoo też zdaję sobie sprawę, że ludzie zamiast postarać się mnie zrozumieć i cieszyć się z miłych słów będą mnie za to negować. staram się odwiedzić każdą notkę i każdą nową notkę skomentować także może naprawdę zauważysz, że piszę coś od siebie. szkoda, że tak to widzisz.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety nie udało mi się zauważyć ale piasnie regułki piekne zdjęcie piekna jestes piekny styl kazdemu no to trochę nie profesjonalne

      tak samo jak kasowanie komentarzy ;)
      ja tylko mowie to co wiele bloggerek zauważa i tego nie lubimy,bo to psuję opinię szczerości bloggerek np podczas wspolprac z firmami
      Jeżeli masz opcje 'komentarze' to musisz się liczyć z też z krytyką ale właśnie tą KONSTRUKTYWNĄ.
      Nie chciałam być nie miła tylko wyrazić swoje zdanie :) mam nadzieje ze teraz mnie zrozumiałaś
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. gratulacje! samych sukcesów i kolejnych urodzin :)
    p.s. a jednak jesteś 640 obserwatorem, dziękuję ci ślicznie <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jednak udało się dodać ! to nie wiem coś musiało się na momencik zepsuć!:)

      Usuń
  17. sto lat sto lat ! :)
    Bardzo ciekawy blog ! już nie wspomnę o tym jak miło mi się go czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby jeszcze jak najdłużej ! :)))


    Ps. Dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajny dwójkowy torcik! sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym jeszcze umiała taki zrobić! na razie pozostaje mi google grafika;p

      Usuń
  20. Łaaa ;d sto lat sto lat :D
    Ja niedługo będę miała roczek :) (znaczy mój blog:D)
    mało notek - a tak dużo obserwatorów!:D
    mam nadzieję na te częstsze notki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. happy 2nd birthday!

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. najlepszego... samych sukcesow!
    pozdrawiam Ewa
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! ;) Życzę wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. beautiful blog!

    www.wecanpretend.net

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego dla bloga i dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. to wytrwałości w dalszym blogowaniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. To muszę sobie zapisać te filmy:) Kurcze mnie bardzo trudno czymś wystraszyć :< i jestem rozczarowana :(:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie :D ja właśnie wolę takie bardziej psychologiczne :D na widok krwi robi mi się niedobrze :DD

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi sweetie, thank you so much for your super-nice comment on my blog! I scrolled down your blog and I really liked it! And yes, I'd love to follow each other<3 Now following you!

    xoxo Eeva
    http://eeva-theapple.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję sukcesów na blogu , wpadnij do mnie w wolnej chwili ; ).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty