Tanie nie znaczy złe ^^

No to pora na zrobienie jakiegoś tagu ;) ahh zawsze o tym marzyłam w końcu blog mi na to pozwala ;)
No więc 1# produktem który uważam że jest tani a nie zły to...puder w kompakcie z Synergen ja mam w kolorze 01 Vanilia.
Uważam że za taką cenę  ( ok 8 zł ) jest on rewelacyjny !.
Dobre opakowanie (trwałe) , dodatkowa fajna gąbeczka ;) ( ale i tak wolę mój pędzel ;p) , ładnie pachnie , świetnie matuje ! naprawdę i kryje ;)  polecam!


2# produktem jest Antybakteryjny żel do mycia twarzy z perfecty z serii no problem arbuz + wapń + alantoina ;). Super zapach arbuzowy , zawiera mikrogranulki :) pojemność to 150 ml i jest bardzo wydajny starcza na ponad pół roku przy dość częstym stosowaniu :) warto wytestować ponieważ jest nie drogi ok 9-10 zł  a efekt ...rewelacyjny ;)
3# Produkty z Joanny Naturia czyli tak jak widać na zdjęciu Peelingi ;)
Moje ulubione peelingi tanie bo ok 4 zł , poręczne , śliczne zapachy myślę że każdy je zna :) więc nie będę się rozpisywać powiem tylko że są
najlepsze! i tyle ;)

4# ostatnim produktem jest oczywiście Ziajka :)
Ja posiadam Kokosowe mleczko pod prysznic :) oraz krem do rąk :)
ale zacznijmy od mleczka :) Fajne opakowanie , NIEZIEMSKI ZAPACH !!! , który czuć po kąpieli  wieczorem nawet rano !
bardzo wydajny zawiera 500ml , i świetnie się pieni ! jednym słowem rewelacja ! a koszt to jedyne 6 zł .
Teraz zajmijmy się kremem do rąk :) tak samo śliczny zapach :) zawiera 80 ml trochę mało wydajny ale i tak jest świetny koszt to ok 4 zł :)


No i to by było na tyle :) Pozdrawiam i do następnego posta ;*

Komentarze

  1. kochana ty już nie masz co o 3 nad ranem robić ? ;D xD
    poza tym zgadzam się z tymi peelingami :) są mega ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahhaa zle mi blogger zegar ustawił!
      gdzie bym o 3 rano notkę pisała;p

      Usuń
  2. upss sory to chyba mi źle zegarek działą xD

    OdpowiedzUsuń
  3. na blogu jest źle zegarek ustawiony ;D hahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. kokosowa seria z ziaja jest świetna;)uwielbiam


    ajdol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię te pilingi z natury są niezawodne na krótkich dystansach zawsze gdy gdzieś jadę mam jeden ze sobą w zestawie z szamponem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna jest ta kokosowa seria Ziaji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty