no to 1 HAUL ;)

No to mój pierwszy Haul na tym blogu ;) taki mały bo tylko 5 rzeczy ale postanowiłam kupić tylko potrzebne ( nie wierze , że mi się udało ;D ).
Zacznijmy od lewej ^^ 1#  lakier H@M check me out wyszedł na czerwony ale jest różowy ...a powiem wam że w niektórych pomieszczeniach wygląda na koralowy ;D ma 9 ml więc tak akurat ;) konsystencja dobra pędzelek też. Ogólnie jest okej ale szału nie ma ale polecam chociaż za tą cenę (14 zł  spodziewałam się czegoś lepszego )
2#  czyli  moja ulubiona ziaja :) kokosowy krem do rąk(80ml) ...no więc za taką cene ( ok 4zł ) REWELACJA :) ten zapach aahh no jednym słowem cudeńko oczywiście polecam :)
3# Pilniczek do paznokci  z firmy Boutique :) cena ok 4 zł , pilniczek jak pilniczek  :) daje radę :)
4#  antyperspirant garnier mineral (50 ml )
przepiękny zapach :) na pewno 48 h ten dezodorant nie wytrzyma ale cały dzień z pewnością tak:) moim zdaniem  jest lepszy od tego w aerozolu, koszt to ok 8 zł.
5# Preparat stymulujący wzrost paznokciaz Lovley ( 11 ml ) koszt to ok 6 zł w rossmanie. Narazie testuję go krótko ale już zauważyłam poprawę moich pazurków , więc jestem zadowolona :) a i zapomniałam dodać ze preparat jest bardzo wydajny :)
No to by było na tyle :))
Pozdrawiam ;*

Komentarze

  1. Małe, ale jakże przydatne zakupy:) Chyba muszę wrócić do tych odżywek z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja równiez mam ten lakier z H&M i ogolnie to lakiery z H&M sa dosyc dobre nawet bardzo dobre :** Obserwoje cie :) fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty