Violife SLIMSONIC - szczoteczka soniczna do mycia zębów. SZCZERA OPINIA!

Ładna prawda?

Kiedy oglądałam dostępne wzory tego 'małego cudeńka' (czemu w cudzysłowie o tym później) na stronie sklep.arsdental.pl to nie dało się oderwać od nich wzroku! Dlatego miałam mały kłopot z wyborem tego jednego! ale po ochach i achach zdecydowałam się na motyw wężowej skórki, jest przepiękny! I o aspektach wizualnych mogłabym pisać i pisać, lecz niestety na tym bym musiała zakończyć....

Pokładałam w tej szczotce duże nadzieje, a to dla tego, że na co dzień używam szczoteczki elektrycznej, a każdy użytkownik takiej szczoteczki wie, że jak umyje się nią choć raz zęby to nie wróci się już do manualnej! ;)

Orientując się cenowo w szczoteczkach elektrycznych byłam mocno zaskoczona ceną jaką proponuje nam sklep za zakup szczotki sonicznej
w regularnej sprzedaży 75 zł !!! (aktualnie na promocji za 69 zł) dodatkowo - 3% za wpisanie "HIKATRIN" ( tu chyba komentarz jest zbędny)


Myślałam, że jak za taką cenę producent zaskoczy mnie cudem techniki, a nie tylko wyglądem...myliłam się.

Oto co pisze producent na stronie :
Zalety szczoteczki Violife Slim Sonic:
  • Bardzo dokładnie czyści powierzchnie zębów i dziąseł – szczoteczka SLIMSONIC emituje 22 tys. ruchów na minutę dzięki czemu idealnie czyści wszystkie, nawet najtrudniej dostępne, przestrzenie jamy ustnej X
  • Unikalne wzory i kolory gwarantują niepowtarzalność i oryginalność – ponad 10 dostępnych wzorów! V
  • Elegancki design – dzięki eleganckiemu wyglądowi szczoteczka SLIMSONIC jest idealnym dodatkiem do każdej damskiej torebki - dodatkiem do torebki ? tutaj komentarz, też raczej zbędny.
  • Niewielki rozmiar pozwala zmieścić szczoteczkę SLIMSONIC nawet w najmniejszej torebce – idealna do stosowania w podróży czy poza domem V
  • Prosta w obsłudze – wszystkie operacje wykonujemy za pomocą jednego przycisku V/X
  • Ekonomiczna eksploatacja – atrakcyjne ceny końcówek wymiennych V/X 
  • Ładowanie bateryjne zapewnia nieograniczone użytkowanie – po wyczerpaniu baterii wystarczy, że wymienisz ją na nową V/X

Owszem szczoteczka jest mała, poręczna i ładna....dlatego mieści się w torebce, nie brudzi się dzięki szczelnemu zamknięciu i dobrze spisuje się w czasie podróży, ale to tyle.
Szczotka może i emituje 22 tys. ruchów na minutę ale co z tego jak główka jest wielkości normalnej manualnej szczoteczki, więc chcąc nie chcąc nie dotrze chociażby w szczeliny między zębami i zostawia uczycie nie domycia zębów...Do tego te okropne drgania...uchwyt do trzymania szczotki jest tak mały, tak krótki, że cała ręka wibruje mi razem ze szczotką i tylko muszę co paręnaście sekund zmieniać rękę...koszmar! W dodatku muszę ruszać nią tak samo jak szczoteczką manualną, więc komfort mycia jest zerowy. 
Do szczoteczki dodana jest jedna bateria - to jest na +, oraz dodatkowa wymienna końcówka - to również jest na +.
  
Oto zdjęcia 'małego cudeńka'




MOJA OCENA : 2/10 (aspekt wizualny, oraz dodatkowa wymienna końcówka)

Pozdrawiam i do następnego postu :)

Komentarze

  1. O widzę że wybrałyśmy ten sam model ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a właśnie zastanawiałam się nad kupnem, no ale widzę, że chyba pozostanę przy swojej szczoteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu rozmawiałam z moim stomatologiem o elektrycznych szczoteczkach do zębów. Pierwsze co mi powiedział: kto Pani kazał to kupić? Proszę to wyrzucić i kupić bardzo miękką i gęstą szczoteczkę do zębów. Jak zapytałam się dlaczego nie mówi się o negatywnym wpływie takich gadżetów to stomatolog odpowiedziała mi, ze marketing jest taki a nie inny i wielkie konceny nie pozwalają na wypływ negatywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna obudowa na szczoteczkę;p

    pozdrawiam i zapraszam. :) nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wygląda. :)
    zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. idealna szczoteczka do pracy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna szczoteczka :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://myy-secret-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idelna? w jakim sensie
      wydaje mi sie ze nie przeczytalas posta

      Usuń
  9. tez ją mam i jakoś zwlekam z postem bo też nie jestem zadowolona xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tez pewnie juz 3 dni po otrzymaniu byłaś ponaglana o post...masakra

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty