Kiedy zakupy cieszą ! :)

I mamy jesień ! 
Co to oznacza ? coraz bliżej moje urodziny ;) ( ostatnie naste ), czas grubych swetrów, szalików i dobrych filmow ! :)
Jak na razie staram się przyzwyczaić do studiowania w tygodniu i pracowania całymi weekendami... Powoli też zapominam co to dobra impreza, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ! Aha przechodząc do sedna posta, dziś przygotowałam dla Was zdjęcia kilku nowości jesniennych, które pojawiły się u mnie w ostatnich dniach :) Zapraszam !





  1. jesienny widok z okna 
2. botki Stradivarius 
3. lakiery Golden Rose 
4. maska do włosów Kallos Latte ( ahh co za zapach!)
5. woski/tarty Yankee Candle 
6. kubas termiczny Biedronka


Czekam na komentarze! i do następnego :*

Komentarze

  1. buty ♥♥
    jak się kubek z biedronki sprawuje? Bo zastanawiam się nad zakupem ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawuje się b.dobrze !
      Jak dla mnie aż za długo trzyma ciepło ( za dużo razy się poparzyłam;p )

      Usuń
  2. Rewelacyjne botki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy, buty są przepiękne.
    Też mam ten kubek i również jestem z niego baaardzo zadowolona. I jestem pewna, że zakochasz się w tej masce do włosów!!

    OdpowiedzUsuń
  4. buciki cudenko :)wiem że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale w ten sposób możemy się wszyscy odnależć :)
    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są boskie

    obserwuje i licze na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty fajne :) Tę maskę Kallosa mam (tylko w litrowym opakowaniu) i bardzo ją lubię :)
    Woski YC uwielbiam, za to zapach November rain mi zupełnie nie poszedł :/

    OdpowiedzUsuń
  7. I was exploring the internet for some info since yesterday night and I at last found what i was looking for! This is a wonderful site by the way, but it seems to be a slight difficult to see from my i phone.
    cars online games

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty świetne! :) lakiery tez sa w moim stylu :DD Moje kolory :D
    OBSERWUJĘ!:D
    Ps. Fajnie było Cie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty :)
    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. oj, i mnie by cieszyły gdybym dopadła takie cudowne botki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo mam identyczne botki:) zaciekawiła mnie ta maska do włosów.Muszę sprawdzić jak następnym razem będę w drogerii.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty