Chorobowe podsumowanie 2012 !

Jak nie być oryginalnym w nowym roku? Wystarczy zachorować ! Bingo! Wszyscy kaszlą,noszą ze sobą arsenał chusteczek i przeklinają leżenie w łóżku...wspaniale nie? Niestety i ja należę do tego grona...ale mam nadzieje,że szybko się z tego wywinę ! Mamy już 5 dzień stycznia 13 roku...wow czas leci nieubłaganie ( swoją drogą pozdrawiam osoby z klas maturalnych) 

 

Niczym konkretnym się z Wami w tej notce nie podzielę...Jedynie chciałam podsumować z grubsza rok 2012. Otóż był to rok dla mnie przełomowy ( pisząc to mam na myśli jedynie sprawy blogowe). HiKatrin niebawem stuknie 3 lata....jednak to dopiero w 2012 wzięłam się 'ostro' za blogowanie. Założyłam Facebooka /Instagrama,aby być z Wami jeszcze bliżej :).Notki zaczęły pojawiać się częściej,kupiłam nowy sprzęt do robienia zdjęć oraz zajęłam się blogiem od strony technicznej.Przybyła mi masa nowych obserwatorów za co bardzo bardzo dziękuje ! Troszkę nowych współprac,no i przede wszystkim poznałam Was ! Jest mi bardzo miło,że mogę z Wami pogadać a z niektórymi nawet się spotkać przy okazji różnych eventów !!! Mam nadzieję,że nadal będziecie przybywać,ale również osoby,które są ze mną już jakiś czas mnie nie opuszczą ! Czego mogę sobie życzyć w 2013? Na pewno systematyczności,abym mogla pisać dla was częściej bo 59 postów przez 2,5 roku to troszkę wstyd! Buziaki ściskam Was mocno! Do następnego hej!

 

Komentarze

  1. ja miałam o wiele mniej postów w 2012 ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi chodziło,że ogólnie stworzyłam 59 postów :(

      Usuń
  2. Ciekawy post. Lubię te z serii podsumowań 2012 roku :-) Ciekawy desing bloga ;) ! Miły dla oka.

    Zapraszam na conversowe rozdanie !!
    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro pozdrawiasz maturzystów, to pozdrawiasz zatem i mnie :P Przy okazji 5 stycznia to dzień moich urodzin, więc zamiast Ty mnie, to ja życzę Ci przede wszystkim zdrowia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego Najlepszego!!!:))
      No to czeka nas obie maturka ;(

      Usuń
  4. Wszyscy chorują, ja się jakoś trzymam. Kuruj się szybko!

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę ci wszystkiego dobrego ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia! p.s. znam te bloki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że uda sie wyzdrowiec szybko :) ja na szczescie zdrowa (odpukac!). Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również wysyłam buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i rozwijaniu go:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo pozytywne zdjęcie i śliczny widok ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na nowego bloga. Dopiero rozpoczynam swoją przygodę z blogowaniem i poszukuję inspiracjii.
    www.orxelle.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze pierwsze zdjęcie :)
    Z tą chorobą to ostatnio faktycznie normalka niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty