Nowości-czyli co przybyło przed świątecznie :)

Uff..W końcu znalazłam chwilę wytchnienia w tym całym przed świątecznym szale i mogę skleić Wam notkę ! Zrobiłam mały przegląd rzeczy kupionych na przełomie listopada i grudnia ,które chciałabym Wam pokazać i przy okazji pomyślałam ,że może jakaś zagubiona osoba bez pomysłu na gwiazdkowy prezent się zainspiruje:) Wesołych Świąt!
Torebka -H&M
Adidas For Woman - Fruity Rhythm 

Calvin Klein - Eternity Moment
Deezee
Manhattan - SuperSize Mascara 
Rimmel Kate Moss 14
Rimmel Kate Moss 20
Bourjois - Healthy mix 53
50 Shades of Grey - wersja oryginalna (ang.)
zapach edycji zimowej pomarańcza i lukrecja jest nie do opisania !!!<3 font="font">
Pędzel HAKURO H51
Składana suszarka Remington ( z reguły nie suszę włosów,jednak teraz kiedy jest mróz i czasem trzeba szybko wyjść z domu ,niestety suszarka jest koniecznością )
Olejek pod prysznic i pomadka ochronna - Nivea Diamond touch

 I na koniec coś słodkiego na wieczory mmmm ;)


WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANI ! 




Komentarze

  1. Chciałaś chyba powiedzieć, że na jeden wieczór ;)
    bardzo mi się podoba torebka, za ile ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no dokładnie na jeden !;p
      za 149

      Usuń
    2. słodyczy jak dużo by nie było to i tak starczają na chwilę ;)
      dla tej kredki warto!

      Usuń
    3. no za mną już biała jumbo chodzi od dawna ! A teraz kiedy mam możliwość kupienia jej stacjonarnie to już nie odpuszcze! bedzie moja ;p

      Usuń
    4. ja to ją akurat już dawno temu kupiłam, przy zakupach w jednym sklepie internetowym, ale na czarną się jeszcze czaiłam, a że takie zakupy zwykle dużo pieniędzy pochłaniają, bo tyle tam jest przecież pięknych rzeczy, to się powstrzymywałam. No i kupiłam stacjonarnie ;)

      Usuń
  2. cukierasów i torebki zazdroszczę ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta torebka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka z h&M śliczna !! ; ) Bardzo mi się podoba ; ) bardzo ładne detale ma ; )

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zakupy! Torebka jest świetna <3 Wesołych ! :)) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Najserdeczniejsze życzenia szczęśliwych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności i sukcesów w nadchodzącym roku zyczy Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka pomieści może format A4? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się torebka - jest piękna i bardzo w moim stylu!!! :)
    Moje serce podbił również ostatni nabytek... :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko bym przygarnęła, ale najbardziej torbę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka jest wręcz PRZEPIĘKNA! Ale zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, zabójcza torba. Niestety poczyniłam w listopadzie zakup dużej czarnej torby, również w H&M, więc mam szlaban :D A Eternity Moment to moje ulubione perfumy od lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( A ile ja się naszukałam ciekawej czarnej torby ! A perfumy CK dostałam niespodziewanie,nawet nigdy ich nie wąchałam ,ale bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  12. Śliczna torebka i buty! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. torebkę i szminki mogę zabrać :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się buty, za ile kupiłaś?
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka jest bardzo fajna:) A do tego mogłabym Ci podkraść książkę, czycham juz na nią w bibliotece...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie koncze i czekam az dopadnę drugą część tylko tym razem w polskiej wersji - chce mieć porównanie ;p

      Usuń
  16. Torebkę, chcę torebkę! Podsunę komuś tego bloga i pokażę co chcę :P
    Inspiracja jest, więc cel raczej spełniony.
    Pozdrawiam!

    good-coffie-time.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaa podsuwaj podsuwaj to może mikołaj przyniesie :)

      Usuń
  17. Uuuu świetna torebka!
    makeuplicious87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się torebka :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam w New Look'u. Zobacz, sporo tam było sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze byłam ostatnio na poszukiwaniach sukienki i kompletnie zapomnialm o new looku ! czeka mnie ponowna wizyta ;p

      Usuń
  20. Torebka najlepsza, jest przepiękna! *.*
    Obserwuję i zapraszam
    www.take-my-smile.blogspot.com

    pozdrawiam serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
  21. widzę że szaleństwo zakupowe trwa ; )
    torba bardzo mi się podoba, a jeśli chodzi o żele pod prysznic - jestem ich fanką ; )
    radości w 2013 roku ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. torba świetna a co do podkładu uwielbiam ta firmę Bourjois

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna Torebunia!!! <3

    Zapraszam do odwiedzin i podążania za mną. LINK: http://kmchphotography.blogspot.com/2013/01/cinderella.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice presents!
    X, Ancia
    overdivity-fashion.blogspot.com
    If you like my blog and follow it, leave a note and I'll make sure to follow back :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne BUTY ♥
    A te cukierki uwielbiam . :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cukierki <3 ;) i podkład bourjois <3 :)))


    Ciekawie tu u Ciebie ;) Zdecydowanie zostaje na dłużej ! ;)))


    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudna ta torebka! a zapach tych perfum z adidasa jest piękny :3
    zazdroszczę Ci książki :) ale ja sobie ściągnęłam w pdf i czytam na tel, chociaż tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooj ja bym przez tel chyba nie potrafiła,oczy by mi wysiadły :(

      Usuń
  28. Torebka bardzo fajna , idealna na co dzień do szkoły :)
    Też używam Healthy Mix :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty