beztroskie dni...I like it!

Dzisiejszy post to typowy 'leniuch' 
Nie mam dla was żadnej recenzji ani nowości kosmetycznych-ale mam nadzieję,że taka forma bloga od czasu do czasu przypadnie Wam do gustu :)
Enjoy!

 
Wydaje mi się,że pierwszy raz możecie zobaczyć na moim blogu zarówno ootd ,jak i mnie :)
Kapelusz - hause
T-shirt - H&M
Szorty - Bershka
Rajstopy - H&M
Trampki - Converse 
Torebka - No Name
Bransoletka - WHO 

        
                                                               Warszawskie blokowiska
Przypominam Wam o konkursie z Oriflame,który trwa do końca miesiąca!
A jeżeli spodobała Wam się bransoletka od 'WHO' to już niebawem będziecie mogli zgarnąć taką z dowolnym napisem u mnie na blogu! Bądźcie czujni :)
Na koniec chciałabym Wam podziękować bo stuknęła okrągła liczba 500 obserwatorów DZIĘKI WIELKIE kochani,że jesteście ze mną!

dodam jeszcze,że ostatnio zagłębiłam się w tzw 'słowa kluczowe' i oto co znalazłam

Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. niestety nie przeżyły wczorajszego dnia do końca :(

      Usuń
  2. ślicznie <3

    zapraszam do mnie :)):D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wierzę, że w końcu się pokazałaś :P
    Pięknie, lovki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny leniuch ;) do twarzy C w takim kapelutku! Pozdrawiam, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny,super pozytywny secik:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. 'nowe koniec potu deo' :D hahaha :D
    fajny kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, genialne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz ! ;))

    Zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę koszulkę z Beatlesami <3
    Świetne zdjęcia!:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. szczerze mówiąc nie zwróciłam na to uwagi ;D Ale zaraz dodam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gotowe ! ;) spróbuje swoich sił w rozdaniu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jak patrze na słowa klucze to się czasami łapie za głowę..

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz ! : )
    + jasne, już obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  14. wow:) ale fajna ta animacja, w jakim programi ją zrobiłaś ? :*
    Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a w jakiej zakładce, hehe tak dokładnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anigif czy coś takiego :)

      Usuń
    2. nadl mi to nic nie mówi :c a w której to zakadce? ' home, obiekt, kwaterowanie, tools' ? :D

      Usuń
    3. wiem, juz :D dzięki :D

      Usuń
  16. świetna stylizacja;) genialny kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapelusz jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie wyglądasz :)

    http://kamila-grenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny t-shirt :)) Dziękuję, również dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie posty też są ciekawe, fajny blog .Na pewno będę tu zaglądać, zapraszam do siebie, do zaobserwowania bloga, a na pewno się odwdzięczę :)

    www.inredht.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie na blogu właśnie rozdanie z bransoletką who :)

    OdpowiedzUsuń
  22. aaa jakie piękne rajstopy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś otagowana :)
    http://inredhat.blogspot.com/2012/05/moj-pierwszy-tag-co-lubie-d.html

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny gif z początku posta=)

    OdpowiedzUsuń
  25. toteż pisałam, ze wg mnie aff. jest lekki i na lato może być dobry (nie licząc niskiego spf). Teraz zastanawiam się nad kremem tonującym.

    OdpowiedzUsuń
  26. można sie pośmiać z tego co tam ludzie wpisuja żeby nas wyszukać :D ja miałam skrajne przypadki chyba :D a ty jak zawsze kwitnąco!♥

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia:D uwielbiam Twój top, szorty i trampki:D

    OdpowiedzUsuń
  28. kapelusz i koszulka świetne! zostaję tutaj na dłużej - dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie wyglądasz w tym kapeluszu!:) no i post jak najbardziej pozytywny;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. akurat te buty dostałam za free :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie fajne masz rajstopy!:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne spodenki- właśnie takich szukam!;)

    OdpowiedzUsuń
  33. kapelusz przypomina mi style gyaru:)

    OdpowiedzUsuń
  34. rajstopki !!! <333 cudowne są! zapraszam !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. mam jakieś problemy z tym dodatkiem ;/ nie chce mi wskoczyć na bloga ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny set!
    Zapraszam na:
    http://afterjanis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietny blog i bardzo ładna jesteś <3
    zapraszam do mnie:) kookeshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Haha, kochany obrazek z tymi ludkami :D No i śliczne zdjęcia. Masz taki fajny uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  39. aa ślicznotka! :)
    Bransoletka jest cudna!! <3

    Oczami-Kasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. O a ja ciągle czekam na tą bransoletkę od who? i doczekać się nie mogę:(
    ale masz super rajstopki!<3

    OdpowiedzUsuń
  41. o kurczę;/ nieciekawie ;/ to już wiem na to mam uważać :o szkoda że te druty nie są takie twarde :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Pozytywne zdjęcia;) Super spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  43. swietne rajstopy i mega spodenki ;*
    naprawdę lubię Twój blog :) masz ochotę zaobserwować? xox Victoria

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo fajne zdjęcia :) podoba mi się ten look, a zwłaszcza rajstopki i kapelusz;)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Stylish:)

    OdpowiedzUsuń
  45. jakie fajowe to ruchome zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  46. super outfit~!

    http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawa stylizacja ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajne radosne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny blog ! <3
    Obserwuje i liczę na to samo . ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. Hahaha, ten obrazek jest fantastyczny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaah śmiałam się z dobre kilka minut z niego:)

      Usuń
  51. Ja także już obserwuję;*. Odwiedź czasem mój blog:) będę na pewno robiła to samo :)
    pozdrawiam ;* i czekam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  52. fantastycznie wyglądasz !:) lubie takie stylizacje !

    OdpowiedzUsuń
  53. fajny set! kolorowe zdjęcie jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  54. świetna stylizacja ; )

    Zapraszam
    -
    http://pamcixowa.blogspot.com/
    : )

    OdpowiedzUsuń
  55. Milo Cie widziec, kapelusz jest idealny na palce słońce, ktore akurat teraz mamy nie za często, ale badzmy dobrej mysli;))

    ...a wolnej chwili zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam swoja droge z blogowaniem i licze na rzetelna opinie kogos bardziej doswiadczonego w tej sferze, bedzie mi ilo jak zostawisz komentarz i dodasz do obserwowanych jesli Ci sie spodoba;))

    www.nkdlunch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. ależ energetyczne zdjęcia:)!

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajny pomysł na zdjęcia! A słowa kluczowe "rządzą".
    Też często mam ubaw czytając, co sprowadza ludzi do mnie ;-)

    Dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty