Ostatni post tego roku !:)

Hej cześć i siema !
Nie wiem jak wy ale ja czekam nieubłaganie na nadejście już nowego 2012 roku ! Jestem ciekawa co dobrego nam przyniesie ( bo co do tego złego to jakoś nie za bardzo chce wiedzieć ;) )
Mam dla was kilka rzeczy kosmetycznych z którymi się nie rozstawałam i  na pewno mój sylwestrowy make up tez będzie nimi wykonany :)
Dorzucam też zdjęcia moich zdobyczy wyprzedażowych ! Też się "obkupiłyście"?
Szczęśliwego nowego roku !
Do następnego posta !
See ya!
Podkład Catrice Infinite Matt - ok 20zł

Mascara Lash Accelerator Rimmel -ok 18 zł
Miss Sporty Lasting Colour 080 - ok 6zł
A to moje zdobycze wyprzedażowe 
Biała bokserka Stradivarius - 19,90zł
Purpurowy T-shirt z logo mojego ulubionego zespołu Ramones - 59,90zł
Torba Stradivarius - 49,90zł Aż grzech nie wziąć za taką CENĘ!

NA KONIEC ALARM - JAKI POLECACIE PODKŁAD , KTÓRY  NIE ZAPYCHA?!

Komentarze

  1. piękna torba ^^ na podkład z catrice czaje się już od pewnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się nie mogłam zebrać żeby go kupić ! ale opłacało się ruszyć się do drogerii!
      Teraz czaję się na podkład żelowy z Rimmela!:)

      Usuń
  2. ciekawa jestem Twojej opinii na temat Lash Accelerator Rimmela ;>
    torba mi się bardzo podoba, podobna do mojej dotychczasowej ;d pewnie dlatego.
    szczęśliwego nowego roku, również ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas planuje zrobić dokładniejszą recenzje:)

      Usuń
  3. najlepsza bluzka :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna bluzeczka ! Uwielbiam <3
    Pozdrawiam i Do Siego !


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. torba świetna! :) też chciałam się na nią skusić, ale w końcu wyszło że jej nie wzięłam :< i teraz żałuje.
    przy okazji - dodaje do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no za taką cene to musiałam ją wziąć!:) chociaż miałabym ją założyć tylko kilka razy i tak było warto :)
      Ale może jeszcze w kolejnej turze wyprzedaży jeszcze będą!:)

      Usuń
  7. Kaaaaaasia, mam Cie <33333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podobają te rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za miłe słowa!:)
    A jak sprawuję się ten podkład Catrice? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie zamieniłam go na match perfection z rimmela bo Catrice mial slabe krycie -ogolnie ladnie wtapia sie w skore ale czegos mi w nim brakuje:(
      Niedlugo bedzie post o podkladach ktore mialam okazje testowac także zapraszam za jakiś czasna bloga:) polecam zaobserwować:) wtedy bedziesz na bierząco Pozdrawiam

      Usuń
  10. fajna torba :) i te lakiery z miss sporty miło mi się kojarzą, miałam jeden i spisywał się na 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę że zakupy udane :)
    zapraszam do siebie http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. torba prze tania, ja siez szykuje na wyjazd do Wa-wy na letnie przeceny. w tamtym roku kupiłam sobie świetne rzeczy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty