ULUBIEŃCY MARCA !

Kochane moje:)
Czas na ulubieńców marca!
Nie będzie ich dużo ,ale za to w 100 % przemyślane i godne polecenia :)
Zacznijmy od razu
Pierwszym produktem ,który mnie strasznie miło zaskoczył ( przyznam ,że byłam nastawiona na niego negatywnie) jest krem tonujący Ziaja Nuno 
Kupiłam go dlatego że chciałam spróbować czegoś lżejszego niż podkład i znalazłam :)
  • ładnie wyrównuje koloryt 
  • magicznie pachnie! kocham kocham kocham ten zapach!
  • czy zapobiega wypryskom ? nie wiem bo nie mam takowych problemów skórnych ale z tego co czytałam na forach to różnice  przed stosowaniem i po są widoczne :)
  • koszt ok 7 zł 
  • minusem mogą być wersje kolorystyczne ( są bodajże 2 )                                             



Teraz czas na róż Bourjois numer 95 Rose de jaspe
Pokazywałam Wam go w ostatnim haulu i mówiłam już o tych różach kilkakrotnie , więc wiecie ,że są rewelacyjne!!!!



Nawilżenie to podstawa ! 
Z takiego założenia wychodziłam także w tym miesiącu 
Dlatego postawiłam na Ziaję Kozie mleko krem 2
  • koszt ok 5 zł
  • Mój mistrz ! nawilża znakomicie
  • pięknie pachnie
  • myślę , że każdy go zna !


Kolejnym produktem będzie płyn micelarny Perfecta Oczyszczanie 
z minerałami morskimi i bławatkiem  
Producent zapewnia nas ,że płyn ten doskonale oczyszcza , nawilża ( tu już jest kiepsko) i nadaje się do każdego typu cery
  • koszt to ok 10 zł
  • ślicznie pachnie mmm...
  • jest słabo wydajny
  • nie pozostawia tłustego filmu (ogromny plus)                                          
A co z pudrem? moim ulubionym w tym miesiącu był Feather Finish w kolorku 08 Misty Beige

  • koszt ok 16 zł
  • bardzo bardzo bardzo wydajny ! mam go już ho ho a dopiero niedawno pokazało się denko! :)
  • trochę nie za ciekawy zapach ale da się do niego przyzwyczaić :)
  • najlepiej matujący puder na ziemi serio serio serio !!! nic mnie nigdy tak nie zmatowiło jak to cudo:)

    Komentarze

    1. bardzo lubię tego micela perfecty:)

      OdpowiedzUsuń
    2. No to świetnie skuszę się na ziaję kozie mleko przy najbliższej okazji ;))
      Zapraszam do mnie ;))

      OdpowiedzUsuń
    3. Właśnie chcę sobie kupić to kozie mleko :). Ja także polecam ten krem z Ziaji ;).Zapraszam do mnie :).

      OdpowiedzUsuń
    4. ja mam krem kokosowy z ziaji, ma piękny zapach<3
      Ola

      OdpowiedzUsuń
    5. Uwielbiam ten krem tonujący z ziaji :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Muszę się nad płynem perfecty zakręcić:)

      OdpowiedzUsuń
    7. super blog ! jak mozesz to informuj o nowych postach ;) a uzywałaś już under twenty lekki krem + puder antybakteryjny ?? ;*

      OdpowiedzUsuń
    8. ok :) a co do tej ziaji nuno to czyli ona działa tak jak lekki podkład ? :)

      OdpowiedzUsuń
    9. ja cb też :) no właśnie szukam takiego podkłado-pudru i zasttanawiałam się ostatnio nad under twenty 2 in 1 i dziś zobaczyłam to z ziaji od cb, no może się skuszę :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Krem Tonujący z Ziaji jest najlepszy. Mi ładnie wyrównuje koloryt i nie zapycha - a to jest podstawa!

      Zapraszam: http://poland-story.blogspot.com/

      PS. Bardzo ciekawy blog, dodaję do obserwujących :)

      OdpowiedzUsuń
    11. nowy konkurs u mnie :D do wygrania bransoletka z Pandory :D

      OdpowiedzUsuń
    12. napewno kupię ten krem tonujący z ziaji, mój już mi się kończy a ten wygląda zachęcająco :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Gdzie można dostać ten puder? Bo też slyszałam że mat ma doskonały, ale nie wiem gdzie go mogę dostać :o
      Dziewczyny, może nieco głupie pytanie, ale tak wyszło że jeszcze nie miałam nic z tej serii Kozie Mleko - można tym kremem smarować twarz? Nie zapycha albo nie powoduje innych nieprzyjemności na buźce? ;)

      OdpowiedzUsuń
    14. Bierzesz udział w moim candy, także zapraszam również abyś zadała pytanie autorce:)
      Pozdrawiam Iza

      OdpowiedzUsuń
    15. kocham serie kozie mleko!



      xoxo from rome
      K.
      http://kcomekarolina.blogspot.com/

      (there's a GIVE_AWAY)

      OdpowiedzUsuń
    16. Jeżeli jesteś zainteresowana, chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga - pojawiło się moje pierwsze rozdanie!

      Pozdrawiam :-)
      www.fashionablyyy.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    17. Nie próbowałam tych kosmetyków na własnej skórze, ale chętnie wypróbuje :)
      + dodaję do obserwatorów i liczę na to samo ;]

      OdpowiedzUsuń
    18. Zapraszam do udziału w konkursie, który odbywa się u mnie na blogu!
      Do wygrania wysokie, żółte szpilki :)

      OdpowiedzUsuń
    19. zapach ziajki tonującej jest obłędny !

      OdpowiedzUsuń
    20. Uwielbiam krem tonujący z ziaji , jest super ;)
      Jeśli będziesz miała ochotę zajrzyj do mnie http://we-love-in-cosmetics.blogspot.com/ ;*

      OdpowiedzUsuń

    Prześlij komentarz

    Popularne posty